سالن زیبایی نورا در اهواز

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۸-۰۸-۱۲
10756
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۸-۰۸-۱۲
10756
سالن زیبایی نورا
061-33903535
09167776850
اهواز – کیانپارس ، خرداد ، نبش هشتم غربى
سالن زیبایی نورا در اهوازسالن زیبایی نورا در اهواز
سالن زیبایی نورا در اهوازسالن زیبایی نورا در اهواز

توضیحات

سالن زیبایی نورا در اهواز

سالن زیبایی نورا در اهواز

نورا،ریتم خاص زیبایی

مجموعه "سالن ­های زیبایی نورا" از بزرگترین مجموعه ­های فعال در حوزه ارائه­ی خدمات آرایشی به بانوان است. شعبه ­ی اول مجموعه نورا در سال 1381 توسط "سرکار خانم آزاده اچرشاوی اصل" با هدف ایجاد پارادایمی جدید در خصوص سالن ­های زیبایی، در منطقه کیانپارس شهر اهواز تاسیس شد. شروع کار نورا در قالب کسب و کاری کوچک اما پویا بود. به رغم مواجه با مشکلات و موانع فراوان، سرکار خانم آزاده عچرشاوی با رویکرد کار تیمی خیلی زود توانست موانع و مشکلات را مرتفع ساخته و با رویه مدیریتی انتفاع مشترک، بسیاری از کارشناسان خبره حوزه زیبایی را در کنار خود ببیند و نیز باعث ایجاد اشتغال مناسب برای بانوان شود.

نیاز شناسی درست از انتظارات مشتریان، استفاده از مدل قیمت گذاری معقول و منصفانه خدمات، تاکید بر بروز بودن مهارت کارکنان نورا و نظرسنجی مداوم از میزان رضایت مشتری سبب گردید تا نورا بتواند خیلی سریع نام خود را در سطح استان خوزستان تثبیت نماید.

این مجموعه توانسته است در مدت فعالیت چندین ساله خود خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان عرضه نماید و این مهم باعث شد که گروه مراکز زیبایی نورا شعبه دوم خود را در سال 1396 با ارائه خدمات بهتر و بیشتر و نیز رفاه حال مشتریان با ارزش خود در همان منطقه افتتاح نماید در این زمان سالن زیبایی نورا رسما به"گروه مراکز زیبایی نورا" تغییر نام یافت.

هدف گروه مراکز زیبایی نورا کسب "رضایتمندی و خرسندی مشتریان" می ­باشد. در نتیجه تمامی خدمات آرایشی و زیبایی و نیز آرایش عروس در هر دو شعبه با بهترین کیفیت انجام می شود.در حال حاضر این گروه زیبایی در دو شعبه و با110  نفر پرسنل در حال خدمت رسانی به بانوان اهوازی می ­باشد.

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

سالن زیبایی نورا در اهواز,زیبایی نورا در اهواز,آرایشگاه زنانه نورا در اهواز,آرایشگاه تخصصی عروس نورا در اهواز,سالن تخصصی عروس نورا در اهواز,شماره تماس آرایشگاه نورا اهواز,آدرس آرایشگاه نورا در اهواز,شماره تماس سالن زیبایی نورا اهواز,آدرس سالن زیبایی نورا اهواز,نمونه کارهای سالن زیبایی نورا اهواز,نمونه کارهای آرایشگاه زنانه نورا اهواز,هزینه عروس سالن زیبایی نورا در اهواز,هزینه کوتاهی مو سالن زیبایی نورا در اهواز,سالن تخصصی عروس نورا در اهواز,پاکسازی پوست سالن زیبایی نورا در اهواز,خدمات ابرو سالن زیبایی نورا در اهواز,خدمات ناخن سالن زیبایی نورا در اهواز,میکاپ سالن زیبایی نورا در اهواز,آموزش میکاپ عروس سالن زیبایی نورا دراهواز,آموزش شنیون مو سالن زیبایی نورا در اهواز,اکستنشن فوق حرفه ای سالن زیبایی نورا در اهواز,خدمات رنگ سالن زیبایی نورا در اهواز,خدمات مژه سالن زیبایی نورا در اهواز,مانیکور و پدیکور سالن زیبایی نورا در اهواز,رنگ و لایت سالن زیبایی نورا در اهواز,خدمات اپیلاسیون سالن زیبایی نورا در اهواز,سالن زیبایی در محدوده کیانپارس اهواز,آرایشگاه زنانه در کیانپارس اهواز,آرایشگاه تخصصی عروس در کیانپارس اهواز,سالن تخصصی عروس در کیانپارس اهواز,پیشرفته ترین سالن تخصصی عروس در کیانپارس اهواز,آرایشگاه تخصصی عروس در کیانپارس اهواز,خدمات شنیون در کیانپارس اهواز,خدمات کاشت ناخن در کیانپارس اهواز,خدمات رنگ مو در کیانپارس اهواز,خدمات کوتاهی مو در کیانپارس اهواز,آرایشگاه زنانه ارزان در کیانپارس اهواز,خدمات آرایش سر و صورت در کیانپارس اهواز,خدمات پاکسازی پوست در کیانپارس اهواز,خدمات اکستنشن مو در کیانپارس اهواز

کلمات کلیدی :

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر